måndag 25 februari 2008

My birthday

Jag har tänkt och funderat på många saker. men mest på detta: Jag kollar in gamla bilder, kommentarer som jag har skrivit till andra. Och det läskiga är att jag kmr inte ens ihåg att jag har skrivit ngt sånt? Noll minne. as läskigt!

Nu är jag iaf myndig. Ja, vilken dag. Skolan som vanligt. Kändes som en helt vanligt dag.. vilket det också var.

Ok, försåka att itne vara negativ. Jag behöver min Tokis & min Sötis. Det har ngt med de att göra att jag är som jag är och att jag mår som jag mår. De gjorde/ gör mig lycklig och glad och glömmer bort mina bekymmer och tankar.

På fre äre utgång med syrran å några. Sen på lör äre bowling som gäller med Doris, Sonja å ev Milla tror ja? Om hon nu har pengar ^^

Nå ja. Denna v ska jag försöka hinna med att göra ett ma prov, näthandels prov, sv-inlämning och att göra klar trafik boken som skulle ha vart klar för längesen. Lycka till Carro! Ta en sak i taget så går det nog bra. Ja, det lär det göra.

3 kommentarer:

linda sa...

Åhh, ska ni bowla? Fy vad roligt. Fick du god tårta & fina presenter då? God tårta lär du ju fått, eftersom du gjorde den själv! :)

Anonym sa...

Det var faktiskt jag som gjorde tårtan ;)

Anonym sa...

Grattis till att du har blivit myndig (: