måndag 11 februari 2008

2 weeks left

idag är det endast 2 v till min 18- års dag. Så alla som läser vet det ^^

Ok, kort å sagt. Klanka inte ner på mig hela tiden. jag försöker så himla mkt. men alla dagar går det inte. Det är as jobbigt att man försöker göra sitt bästa å sen ba: nej, men du klarar aldrig det här å bla bla. nej, men tack! Jag tänker inte ge mig. Tro vad fan ni vill men säg inte till mig att jag inte kmr att klara mig- det gör mig bara mer peppad till å visa er- alla som inte tror på mig att jag ska fan i mig klara mig utan ert stöd!

Denna v är det typ sjukt mkt.. :s vet inte om jag kmr ihåg allt men en sv inlämning på ons el tors (vilket man ville, men skulle inte denna v) ma prov på tors som kmr ta död på mig för jag fattar verkligen noll. + att jag måste jobba i körkorts boken så jag kan skriva ngn ggn.

"Hava A Little Faith In Me"

Inga kommentarer: