måndag 4 februari 2008

Mina tårar rinner

Ok, måste erkänna att filmen jag kollade på nyss " a walk to remember" är hur jävla bra omhelst + att jag älskar killar som visar känslor. Att de också kan vara ledsna å visa det med. Slippa å se den ytliga sidan som ska vara tuff å cool å gud vet vad allt.

Ok, igår väckte Milla mig för hon tvingade med mig å kolla på kommuncupen visst skulle jag med kolla men vill ju sova längre å mitt förslag med att ta ett tåg gick ju inte. så vakna sju hinner precis somna om å Milla kmr ung sisådär 30 min senare. behöve verkligen sova! men nej då. På kvällen var det tänkt att jag skulle till Läby, men som sagt jag skulle jobba idag så det avr i princip komma dit vara i ngn timme ås en dra igen + att det var storm så flåt elin..

Så jag åkte hem till Julia å pluggade ma (?!) jo tack jag vet. ma på en lör kväll, man kan ju börja fundera på om jag verkligen är sjuk på riktigt?

Som sagt, jag jobbade idag. Gick väl bra hata å göra semlorna bara! hua i mig vilken tid det tar!

Nej, men nu äre läggdags för längesen. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Asså, bakar du på Ica? :O BYT TILL BLOGG.SE (: