söndag 9 mars 2008

Long time ago

Ja, usch nu var det ju några veckor sen jag skrev igen. Dumma mig! Men iaf så har det hänt lite saker senaste tiden. Jag har börjat med min praktik, alltså som är i 3v å sen äre lov direkt efter. Ingen skola på 4v jag gillart! Jag har blivit tjock, och borde banta å komma igång med träningen igen nu vilket år det blir.. Sluta äta macor, försöka bli positivare å gladare mot mina kära kompisar som knappt orkar med mig, men jag försöker! Kan inte göra så mkt annat mer..

Jag har vart på krogen för första ggn, riktigt skoj dock spelades dålig musik men men.. Jobbat i helgen med. Mkt igår å min kropp är nog helt slutkörd.. Om man knappt kmr ihåg vad man gjorde sista halvtimmen, är yrslig å trött som en gris så läre ju vara ett tecken på ngt å inte nog med det, jag har fått krampaktigt i magen (igen) fy vad hemskt å jobbigt det är..

Nåja, detta år ska jag fixa körkort, åka till Linda i Gbg, inte jobba så mkt i sommar iom att det är mitt sista sommarlov, inte störa mig på en viss person, åka utomlands, kolla på Neverstore, åka på Peace & Love säkert dyker det upp ngt mer men det visar sig ju.. nåja ha ett fortsatt bra liv gott folk som läser! Man får faktiskt kommentera ngt också, då blir jag glad! :)

Inga kommentarer: