onsdag 26 mars 2008

LOV!!

Nu äre lov, så jävla gött!! Praktiken är över, skönt! Men trivdes det gjorde jag :) Jag jobbar inte i helgen vilket också är as skönt! :)

Jag börjar sakta men säkert komma tillbaka till mig själv skulle jag tro. Positiviteten börjar komma sakta men säkert tillbaka, men jag har tillåtit mig själv att vara neggo IBALND (om jag absolut måste)

Just nu väntar jag på att mamma har fikat klart, vi skulle åka kl 10.00 men då var jag inte klar :p Somna 02.00 i natt å jag kollade på Andra Avenyn haha jag vet as töntigt men va fan :p Det är töntigt bra ju!

Lite upptadering här. Men inget roligt att läsa, men kände för att skriva lite och då gjorde jag det :)

Just ja! Gamla låtar som man lyssnade på för 2-3 år sen är jävligt bra!!! :D Take care or something

Inga kommentarer: